Переглянути всі підручники
<< < 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 > >>

 

а потім — ті, що поза нею (рис. 35, г, д). Далі розмічають і об­водять призматичні елементи і в останню чергу — прямоліній­ні ділянки контура зображення (рис. 35, е, є). Тобто останні по­будови виконують так само, як і в попередньому випадку. Зображення несиметричного предмета (рис. 36, а) почи­нають будувати безпосередньо з габаритного прямокутника. Його положення на полі креслення визначають однаковими проміжками між самим прямокутником і рамкою по ширині і висоті формату (рис. 36, б). Усередині габаритного прямо­кутника розмічають загальний контур предмета без деталіза­ції його елементів (рис. 36, в). Далі розмічають положення центрів і проводять кола й півкола заданих розмірів (рис. 36, г, д). В останню чергу розмічають і обводять прямолінійні ді­лянки контура зображення (рис. 36, е, є). ЗАПИТАННЯ 1. Які предмети слід вважати плоскими? 2. Як на кресленнях позначають товщину плоских предметів? 3. Як відрізнити зображення плоского симетричного предмета від неси­метричного? 4. Якою лінією проводять на кресленнях осі симетрії? 5. Як побудувати правильний вписаний у коло многокутник?

 

Переглянути всі підручники
<< < 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 > >>
Hosted by uCoz