|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рис. 109. Завдання для вправи: а — 1) прямокутний паралелепіпед з основою 60x20 мм і висотою 40 мм; 2) конус з діаметром основи 40 мм і висотою 60 мм; 3) куб з розміром ребра 40 мм; б — 1) куля діаметром 40 мм; 2) шестикутна призма з основою, вписаною в коло діаметром 40 мм і висотою 60 мм; 3) циліндр з діаметром основи 40 мм і висотою 60 мм.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Креслення
|
Геометричні тіла
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. За наочними зображеннями предметів (рис. 111) знайдіть їх креслення. Відповіді запишіть у таблицю:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Наочне зображення
|
Креслення
|
|
|
А
|
|
|
|
Б
|
|
|
|
В
|
|
|
|
Г
|
|
|
|
Д
|
|
|
|
Б
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Знаходження проекцій елементів поверхонь на кресленні предмета. Зображення предметів на кресленнях являють собою плоскі фігури, утворені з точок і відрізків ліній. Будь-яка точка або лінія на зображенні є проекцією певного елемента предмета: вершини, ребра, грані, кривої поверхні тощо. Тому читання креслення пов'язане з умінням уявити,
|
|
|
|
|
|
|
|