Переглянути всі підручники
<< < 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 > >>

 

Рис. 114. Завдання для вправи Рис. 115. Завдання для вправи
2. На рисунку 114 наведено три вигляди предмета. Порахуйте, скільки вершин і граней має зображений предмет. Скільки у предмета ребер і граней, перпендикулярних до горизонтальної площини проек­цій? Скільки ребер і граней, паралельних фронтальній площині проек­цій? Скільки ребер і граней проеціюється на профільну площину про­екцій у натуральну величину? Відповіді запишіть у таблицю:
Елементи поверхні предмета Кількість
Вершини
Ребра: перпендикулярні до горизонтальної площини проекцій
паралельні горизонтальній площині проекцій
проеціюються у натуральну величину на профільну площину проекцій
Грані: перпендикулярні до горизонтальної площини проекцій
паралельні горизонтальній площині проекцій
проеціюються у натуральну величину на профільну площину проекцій
3. Накресліть або перенесіть на прозорий папір вигляди предме­та, наведені на рисунку 115. Зафарбуйте на кожному з виглядів од­ну й ту саму поверхню однаковим кольором (незалежно від того, зображується вона фігурою чи лінією).

 

Переглянути всі підручники
<< < 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 > >>
Hosted by uCoz