|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рис. 114. Завдання для вправи Рис. 115. Завдання для вправи
|
|
|
|
|
|
2. На рисунку 114 наведено три вигляди предмета. Порахуйте, скільки вершин і граней має зображений предмет. Скільки у предмета ребер і граней, перпендикулярних до горизонтальної площини проекцій? Скільки ребер і граней, паралельних фронтальній площині проекцій? Скільки ребер і граней проеціюється на профільну площину проекцій у натуральну величину? Відповіді запишіть у таблицю:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Елементи поверхні предмета
|
Кількість
|
|
|
Вершини
|
|
|
|
Ребра:
перпендикулярні до горизонтальної площини проекцій
|
|
|
|
паралельні горизонтальній площині проекцій
|
|
|
|
проеціюються у натуральну величину на профільну площину проекцій
|
|
|
|
Грані:
перпендикулярні до горизонтальної площини проекцій
|
|
|
|
паралельні горизонтальній площині проекцій
|
|
|
|
проеціюються у натуральну величину на профільну площину проекцій
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Накресліть або перенесіть на прозорий папір вигляди предмета, наведені на рисунку 115. Зафарбуйте на кожному з виглядів одну й ту саму поверхню однаковим кольором (незалежно від того, зображується вона фігурою чи лінією).
|
|
|
|
|
|
|
|